Чи можна відновити амортизатори пральної машинки?

- 27 лютого, 2023

Незважаючи на те, що пральні машинки автомати відрізняються високою надійністю, згодом деталі зношуються, і механічні вузли виходять з ладу. Щоб відновити працездатність апарата, знадобиться професійний ремонт пральної машини. Але не завжди центр знаходиться поруч, а відстань до найближчої майстерні може досягати сотень кілометрів, а потрібні деталі у продажу відсутні. У таких випадках можна спробувати самостійно відремонтувати машинку або відновити деталі, що зламалися. У цій публікації ми розглянемо порядок демонтажу, розбирання та відновлення амортизаторів пральної машинки, а також методи їх заміни.

Порядок ремонту амортизаторів пральної машини

Основне призначення амортизаторів - гасіння вібрацій, що виникають при обертанні барабана (особливо при віджиму). Вони сприймають "на себе" всі поштовхи і розгойдування і не передають їх на інші вузли машини, захищаючи їх від передчасного зношування. Однією з причин підвищеної вібрації та “танців” прання по приміщенню є поломка амортизаторів.

Найчастіше встановлюють комплект нових демпферів, але якщо немає можливості придбати нові деталі, можна спробувати відновити працездатність наявних, попередньо оцінивши їхній загальний стан та можливість ремонту. Якщо ваша пральна машина оснащена нерозбірними амортизаторами, їх відновити самостійно не вдасться і потрібно шукати нові комплектуючі для заміни.

Алгоритм самостійного ремонту амортизатора

Перш ніж остаточно вирішити, ремонтувати амортизатори або шукати нові, демонтуйте підозрілий демпфер, від'єднавши його як від бака, так і корпусу. Для цього:

  • знімаємо задню чи передню стінку корпусу (залежить від конструкції машинки);
  • визначаємо, де знаходяться амортизатори, тип кріплення та їх загальний стан;
  • викручуємо болти або від'єднуємо кріплення іншого типу. Іноді може знадобитися висвердлювання кріплення, з наступним встановленням нового;
  • вилучаємо демпфери.

Після цього потрібно уважно оглянути стійки, перевірити хід штока та оцінити ступінь зносу прокладки, що ущільнює. Найчастіше винуватцем поломки є саме вона. Під час перевірки необхідно враховувати, що шток повинен входити в корпус і виходити з нього з деяким зусиллям. Якщо він вільно переміщається чи підклинює – амортизатор несправний.

Якщо корпус виробу розбірний і можна відновити старі демпфери, виконуємо наступне:

  1. Видаляємо з корпусу залишки ущільнювальних елементів, що зносилися.
  2. Виготовляємо за подобою нових прокладок, що вийшли з ладу. Для цього часто використовують старі гумові патрубки, ремені шкіряні або обрізки лінолеуму. Іноді як матеріал використовують старі гумові гальмівні колодки автомобілів.
  3. Готові прокладки вставляються на шток місце старих.
  4. Для зменшення сили тертя, всі ущільнювані поверхні, що контактують один з одним, обробляються спеціальним змащувальним складом (добре підійде мастило для підшипників).
  5. Вставляємо шток у корпус демпфера та перевіряємо правильність його ходу.

Незважаючи на те, що відновлена у такий спосіб деталь прослужить відносно недовго, за цей час можна знайти потрібну марку амортизатора в торгівлі або замовити доставку з інтернет-магазину. Але найбільш прийнятним виходом стане звернення до сервісного центру.

Що робити, якщо зняти амортизатори не вдається

Через конструктивні особливості, в деяких модифікаціях пралень, щоб дістатися амортизаторів, попередньо знадобиться зняття бака. Це значно ускладнює ремонт. У разі не слід займатися самостійним ремонтом амортизаторів, оскільки трудомісткість повторної розбирання, яка знадобиться дуже скоро, не виправдовує економію нових амортизаторах. Адже для цього потрібно буде практично повністю розібрати машинку, або краще майстер по пральній машині на дому, приїде і все при вас зробить.

Загалом зняття бака відбувається в наступній послідовності:

  • демонтується верхня панель пралки (кришка);
  • витягується лоток порошкоприймача;
  • відкручуються кріплення головної панелі з елементами управління і вона відводиться убік чи знімається;
  • бак від'єднується від підвісних пружин;
  • відключаються дроти від модуля блокування дверцят люка;
  • знімається та відставляється убік основна частина лицьової панелі;
  • від'єднуються від бака та прикріплених до нього вузлів шланги та електропроводу;
  • після цього амортизатори відкручуються від корпусу прання, і бак витягується назовні.

При розбиранні всі кроки фіксуються за допомогою камери або вручну на папері, що надасть істотну допомогу при складанні. Після цього демпфери від'єднуються від бака та змінюються на нові.

 


Коментарі (0)

    Зміст: